- Home
- Support
- Informatie
- Onze leveringsopties
- FAQ Hilti SMART
FAQ I Hilti SMART
Vragen en antwoorden over Hilti SMART abonnementen
Wat is Hilti Smart?
Hilti Smart is een programma voor alle klanten die dagelijks op de meest eenvoudige manier met Hilti willen werken. Als u vaak Hilti-producten en -diensten koopt, biedt een van de Hilti Smart-lidmaatschappen u vele voordelen, zoals gratis levering op bestellingen. Met de Starter, Standard en Premium lidmaatschappen betaalt uw loyaliteit zich uit.
Wat is het verschil tussen Hilti Smart en normale diensten?
Hilti Smart past het aanbod voor klanten aan en vervangt de normale logistieke diensten voorlopig door drie lidmaatschapsniveaus (Smart Starter, Standard en Premium) om aan hun verschillende behoeften te voldoen.
Wat is het doel van Hilti Smart?
Het doel van Hilti Smart is om Hilti-klanten zo veel mogelijk diensten en maximale flexibiliteit tegen de beste prijs te bieden, want dankzij de lidmaatschapsopties op meerdere niveaus kan elke klant precies kiezen van welke diensten hij gebruik maakt.
Wie kan lid worden van Hilti Smart?
Alle klanten kunnen lid worden van Hilti Smart en de lidmaatschapsvorm kiezen die bij hen past. Voor welke producten geldt Hilti Smart? Hilti Smart is geldig voor alle producten in de Hilti catalogus.
Wat zijn de voordelen van Hilti Smart?
Hilti Smart heeft vele voordelen die verschillen afhankelijk van het lidmaatschap dat u hebt. De voordelen van Hilti Smart Starter omvatten bijvoorbeeld gratis standaardlevering, terwijl Hilti Smart Premium ook gratis en onbeperkt expreslevering biedt.
Wat is inbegrepen in Hilti Smart?
De diensten die in Hilti Smart zijn inbegrepen, verschillen afhankelijk van het lidmaatschap dat u hebt gekozen.
Kan ik mijn abonnement wijzigen als het niet meer aan mijn behoeften voldoet?
De Hilti Smart is een flexibele oplossing die u gemakkelijk kunt optimaliseren volgens uw behoeften: u kunt een hoger of lager pakket nemen, of het opzeggen. De wijzigingen die u aanbrengt worden van kracht in de maand nadat u ze heeft aangevraagd.
Gezien het bedrag van mijn bestelling, zou je me gratis verzending kunnen aanbieden!
Onze verzendkosten dalen niet met het bedrag van de bestelling. Wij zijn ons bewust van de financiële gevolgen van verzendkosten voor onze klanten en bieden u een kant-en-klare oplossing: de Hilti Smart. Voor een vast jaarlijks of maandelijks bedrag omvat de Hilti Smart al uw standaard leveringen.
Kan het type abonnement ook worden gewijzigd?
Ja, natuurlijk. Aan het einde van de geldigheidsperiode kunt u uw lidmaatschap verlengen en wijzigen.
Hoe zeg ik het Hilti Smart abonnement op?
Het abonnement wordt beëindigd op verzoek van de klant, dat ten minste 60 dagen voor het verstrijken van het jaarlidmaatschap moet zijn ontvangen.
Is er een vergoeding voor vroegtijdige beëindiging?
Indien Hilti Smart voortijdig wordt beëindigd, vindt geen restitutie plaats aan de klant. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw accountmanager.