De elektronische factuur

Profiteer van de voordelen van dematerialisatie door te kiezen voor elektronische facturering. Kopieën van uw facturen zijn ook beschikbaar via hilti.be

Conseiller de vente Hilti

De elektronische factuur

Waarom kiezen voor elektronische facturatie?

Sinds enkele jaren worden facturen, als gevolg van de technologische vooruitgang en wijzigingen in de wetgeving, gedematerialiseerd met behoud van hun fiscale waarde. Ongeacht uw betalingswijze en het gereedschap dat u bestelt, kunt u profiteren van de dienst elektronische facturering.

Overschakelen van papier naar digitaal formaat betekent :

  • sneller
  • eenvoudiger
  • praktischer
  • veiliger
  • en ecologischer!
ontvang uw facturen per e-mail
Profiteer nu van deze gratis service!
Kies nu om uw volgende Hilti facturen per e-mail te ontvangen. U wordt verwittigd op de dag dat uw elektronische factuur wordt verstuurd en de verwerking ervan wordt vergemakkelijkt: geen papieren archivering meer en geen risico's op verlies.

Kiezen voor elektronische facturering betekent ook iets doen voor het milieu door het gebruik van papier te beperken.

Om van deze dienst gebruik te maken, gelieve dit korte formulier in te vullen:

Een duplicaat aanvragen

Hoe krijg ik een duplicaat van mijn factuur?

Bekijk en/of ontvang uw duplicaatfactuur in vier eenvoudige stappen: 

  • Ga naar de sectie "Bestelgeschiedenis / Verzending volgen / Prijsofferte
  • Vink de vakjes aan naast de bestelnummers waarvoor u het duplicaat wenst te ontvangen
  • Klik op "Een kopie van de factuur aanvragen".
  • U ontvangt uw duplicaatfactuur per e-mail

U kunt ook kopieën van uw facturen opvragen bij de Klantendienst, in welk geval u voor deze dienst zal worden aangerekend.

B2B

E-procurement B2B

Onze B2B e-inkoopoplossingen bieden een aantal voordelen die uw efficiëntie verbeteren en u behoeden voor onproductieve handmatige taken.

Meer informatie